Regulamin

Regulamin użytkowania Domków Letniskowych „Na Słonecznym Wzgórzu” w Chłapowie- Władysławowie

Regulamin użytkowania Domków Letniskowych „Na Słonecznym Wzgórzu” w Chłapowie- Władysławowie

  1. Goście przebywający w domkach proszeni są o przestrzeganie zasad bezpiecznego i kulturalnego wypoczynku.
  2. Doba hotelowa trwa od godz. 15:00 w dniu przyjazdu do godz. 10:00 w dniu wyjazdu.
  3. Należność jest płatna za cały okres pobytu z góry, z chwilą przybycia w rozliczeniu uwzględniana jest wpłata zadatku.
  4. Rezygnacja z części pobytu, późniejszy przyjazd oraz wcześniejsze opuszczenie domków, spowodowane nie z winy Właściciela ośrodka, nie uprawnia do zwrotu wpłaconych należności za pobyt. Całkowita rezygnacja z pobytu nie uprawnia do zwrotu wpłaconego zadatku.
  5. Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją warunków rezerwacji i regulaminu.
  6. Kaucja pobierana jest na  czas pobytu, w wysokości 300 zł i stanowi zabezpieczenie na wypadek poczynionych szkód podczas pobytu. Kaucja zwracana jest w dniu opuszczenia domku przez Gościa, pod warunkiem, że stan techniczny wszystkich przedmiotów stanowiących wyposażenie Domku, jak i samego budynku oraz terenu do niego należącego, będzie nie gorszy niż przy przekazaniu kluczy do obiektu.
  7. W dniu zakwaterowania pobierana zostaje opłata klimatyczna za wszystkie osoby zakwaterowane w domku.
  8. Goście przebywający na terenie ośrodka ubezpieczeni są we własnym zakresie.
  9. Odbiór i zdanie domku odbywa się zawsze w towarzystwie Właściciela lub osoby przez niego upoważnionej.
  10. Prosimy o wcześniejsze zgłaszanie Właścicielowi ośrodka godziny wyjazdu, w celu umożliwienia sprawnego odbioru domku.
  11. Goście nie mogą przekazywać kluczy od domków osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.  
  12. Każdy z gości jest zobowiązany do uważnego obchodzenia się z wyposażeniem domków. O powstałych szkodach należy niezwłocznie zawiadomić właściciela. Za powstałą z winy gości szkodę lub braki w wyposażeniu domku, goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną.
  13. Za rzeczy pozostawione w domkach przez Gości, Właściciel ośrodka nie ponosi odpowiedzialności. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku.
  14. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców; np. czasowym brakiem wody, prądu, Internetu.
  15. Na terenie ośrodka obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00-7:00. Korzystający z usług ośrodka nie mogą zakłócać wypoczynku innym Gościom.
  16. W przypadku zakłócania porządku i nie przestrzegania regulaminu na terenie ośrodka, Właściciel ma prawo zażądać jego opuszczenia bez zwrotu opłaty.
  17. W domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, smażenia ryb, używania własnych kuchenek i piecyków elektrycznych.
  18. Goście są zobowiązani do utrzymywania i zwrotu domku w stanie pierwotnym z dnia odbioru. Przed opuszczeniem ośrodka należy posprzątać domek, teren wokół oraz wyrzucić nieczystości do pojemników na śmieci.
  19. W dniu wynajęcia domki są posprzątane. Goście zobowiązani są oddać je w takim samym stanie (tj. umyte naczynia, wyrzucone śmieci, opróżniona lodówka, meble na swoich pierwotnych miejscach). W przeciwnym wypadku z kaucji potrącona zostanie kwota 200 zł za serwis sprzątający.
    Opłata 200 zł obowiązuje również w przypadku konieczności czyszczenia kanapy.
  20. Mieszkańcy domków mogą parkować swoje samochody na wyznaczonych miejscach parkingowych.
  21. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych.

GOŚCIE Z ZEWNĄTRZ

  1. Zapraszanie osób z zewnątrz na teren obiektu wymaga wcześniejszej zgody Właściciela.
  2. Osoby niezakwaterowane nie mogą korzystać z atrakcji dostępnych na terenie obiektu, w tym m.in. z animacji dla dzieci.
  3. Każdy gość z zewnątrz zobowiązany jest opuścić teren obiektu najpóźniej do godziny 22:00.

ZWIERZĘTA W DOMKU

  1. Pobyt zwierząt w obiekcie jest możliwy wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu podczas rezerwacji oraz po uiszczeniu dodatkowej opłaty:
    • pobyt do 3 dni – 50 zł
    • pobyt do 6 dni – 100 zł
    • pobyt powyżej 6 dni – 150 zł
  2. Zabrania się pozostawiania zwierząt bez opieki w domkach. W trosce o komfort i bezpieczeństwo zarówno zwierząt, jak i innych gości, opiekunowie są zobowiązani do zapewnienia ciągłego nadzoru nad swoimi pupilami.
  3. Za wszelkie szkody wyrządzone przez zwierzęta odpowiada Wynajmujący.
  4. Właściciele zwierząt są zobowiązani do natychmiastowego sprzątania po swoich pupilach – zarówno w domkach, jak i na terenie całego obiektu.
  5. Zwierzęta powinny załatwiać potrzeby fizjologiczne poza terenem obiektu.
  6. Zabrania się karmienia zwierząt w naczyniach będących na wyposażeniu domków. W przypadku naruszenia tego zakazu, naliczona zostanie opłata jak za zniszczenie lub stłuczenie naczynia.
  7. W trosce o komfort wszystkich gości, w sezonie letnim obowiązuje ograniczona liczba zwierząt mogących przebywać na terenie obiektu.

Regulamin Placu Zabaw Domków Letniskowych „Na Słonecznym Wzgórzu”

  1. W związku z ponoszeniem przez Rodziców odpowiedzialności za bezpieczeństwo i za wszelkie skutki działań swoich dzieci, Właściciel obiektu zwraca się z prośbą o wzmożoną opiekę nad nimi. Za bezpieczeństwo dzieci przebywających na placu zabaw odpowiedzialność ponoszą opiekunowie. Korzystanie z placu zabaw tylko dla dzieci pod opieką osoby dorosłej na własną odpowiedzialność.
  2. Plac zabaw dla dzieci jest terenem służącym zabawie i wypoczynkowi.
  3. Elementy placu zabaw przeznaczone są dla dzieci od 2 do 10 lat.
  4. Dzieci na terenie placu zabaw powinny przebywać wyłącznie pod opieką rodziców lub dorosłych opiekunów, którzy za nie ponoszą odpowiedzialność.
  5. Osoby przebywające na terenie placu zabaw zobowiązane są do zachowania porządku.
  6. Z urządzeń zabawowych należy korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem.
  7. Na terenie placu zabaw obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania napojów alkoholowych, innych używek oraz palenia papierosów.
  8. Zabrania się w szczególności:
  9. Niszczenia urządzeń zabawowych,
  10. Zaśmiecania terenu,
  11. Niszczenia zieleni,
  12. Wprowadzania zwierząt.
  1. Osoby niszczące sprzęt i urządzenia placu zabaw bądź ich opiekunowie ponoszą odpowiedzialność materialną.
  2. Właściciel placu zabaw nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo osób i dzieci nie przestrzegających regulaminu.
  3. Za rzeczy pozostawione na placu zabaw Właściciel nie ponosi odpowiedzialności.

TELEFONY ALARMOWE:

  • Policja – 997
  • Pogotowie ratunkowe – 999
  • Ogólny, pomoc – 112

DZIĘKUJEMY ZA PRZESTRZEGANIE REGULAMINU, ŻYCZYMY MIŁEJ ZABAWY!